torsdag 7. juli 2011

Knut Hoem - Saltdalingen

Nei nei nei. Hva er det jeg har sagt om seilbåter? Jo, seilbåter skal SEILES! De er laget for dét.

I dag ble tiden inne for å starte spalten for jukseseilbåter. Den skulle startes så snart jeg observerte en seilbåt uten seil på tur forbi her, var bestemt. Det ble altså nå - men jammen endte det i spalten for redningsskøyte-slep også, med det samme! Dette har jeg ikke sett før, en sensasjon! Eller aner vi rett og slett en skandale?

Etter å først ha fotografert slepet begynte jeg å undre... Dette var da ganske likt...? Hvorfor ligger ikke Saltdalingen der den pleier? Hmmm... Å nei!!! Men dessverre jo...

Første båt ut i spalten for seilbåter uten seil, er faktisk min kjære nabo som jeg ser daglig rett over sundet. Saltdalingen, hva er det som har skjedd i dag? Nei og nei, dette var trist. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar